03 lipca 2013

Figurki Kazrak Miniatures


Ostatnimi czasy w moje ręce wpadły figurki z polskiej firmy Kazrak Miniatures przedstawiające czterech historycznych bohaterów: Leonidasa, Juliusza Cezara, Aleksandra Wielkiego i Williama Wallece'a. Oczywiście nigdy za znawce figurek się nie uważałem jednakże przy skali 15 mm, wykonanie postaci jest na prawda na wysokim poziomie.
Figurki te do tego stopnia mnie urzekły, że kiedy usłyszałem o najbliższych planach wydawniczych firmy aż zacząłem zacierać ręce. Każdy fan gier bitewnych jest w stanie znaleźć tam coś dla siebie. Mają zamiar wydać Spartan w systemu DBA, Słowian do systemu SAGA a dla fanów bardziej współczesnego pola walki - Powstańców Warszawskich do systemu Flames of War.
Ponad to dla zwykłych kolekcjonerów ma być wydana kolejna seria wielkich bohaterów.
Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz