26 stycznia 2011

Ewolucja...

Jako, że jak zapowiadałem w jednej ze wcześniejszych notek nadeszły czasy, w których przez jakiś okres nie będę w stanie tyle czasu poświęcić blogowi wpadłem na pomysł jak sprawić by przez te kilka najbliższych miesięcy blog wciąż żył. I tak blog zajmie się ogólnie pojętą twórczością, oczywiście powiązaną z militariami. Więc jeśli jesteście autorami opowiadań, zdjęć, filmów o wyżej wymienionej tematyce wyślijcie to do mnie na mail: bmachuta@gmail.com, a ja postaram się to umieścić to na blogu.
Na zachętę powiem, że od przyszłego tygodnia na łamach Szwadronu pojawi się pierwsze opowiadanie militarne, choć z mocną nutką fantastyki. Opowiadanie będzie publikowane w częściach, postaram się robić to na początku każdego tygodnia.
Oczywiście oprócz tego na blogu wciąż będą pojawiać się wiadomości, artykuły i recenzje, które będą dla mnie priorytetem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz