21 stycznia 2011

Urodziny

Stało się. Wczoraj minął równo rok od pierwszego postu i powstanie Szwadronu. Szczerze mówiąc ten rok minął mi bardzo szybko. Z tej okazji chciałbym przede wszystkim podziękować Wam - moim czytelnikom. Choć obecnie wciąż nie do końca pewna jest dla mnie przyszłość tego bloga to staram się póki co robić swoje i obserwować efekty.
Obecnie oprócz bloga zajmuję się pisaniem swojej pracy magisterskiej związku z czym niestety blog musi przejść do drugoplanowej roli aczkolwiek na pewno nie zostanie zapomniany.
Przy okazji ostatniego świętowania przedstawiłem Wam garść statystyk od Google. Każdy kolejny miesiąc jeśli chodzi o odwiedziny jest dla mnie rekordowym, w grudniu odwiedziliście ten blog 1 749 razy i mam nadzieje, że w styczniu lub w lutym tych odwiedzin będzie co najmniej 2 000.
Najbardziej lubianymi przez Was postami są: Indywidualny System Walki Tytan (920 indywidualnych odwiedzin), US Army zezwala na indywidualne malowanie M4 (382 odwiedzin), Amerykanie rezygnują z UCP (313 odwiedzin), Gruzińsko-rosyjska wojna pięciodniowa (176 odwiedzin), Chrzest bojowy najnowszego Black Hawk'a (161 odwiedzin).
Jeszcze raz dziękuje Wam za ten rok i mam nadzieje, że spotkamy się za rok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz